
María frecuenta desde hai anos un pequeno negocio familiar dedicado á venda de produtos alimenticios. Poderiamos dicir que se trata do típico "ultramarinos" ou tenda de de barrio. O establecemento está instalado nunha zona urbana e de gran movemento. Porén, a forte competencia, sobre todo das grandes cadeas e superficies, fixo que nos últimos anos diminuíran as súas vendas. É por iso polo que está avaliando unha serie de ideas con obxecto de mellorar a rendibilidade do seu negocio.
-Posto que é difícil competir en prezos coas grandes cadeas e supermercados, pensou en especializarse en produtos artesanais e de calidade, así como importados, etc.
-Ofrecer servizos a maiores como pode ser levar a compra a casa.
-Integrarse dentro dunha rede de comerciantes que realiza actividades de promoción, concede tickets desconto para parkins, etc.
-Cambiar toda a carteleira do local. Pensou en empregar cores vivas e agresivas.
-Vender o establecemento.
-Como non ve moita saída á súa actividade, pensou en pechar o ultramarinos e montar no seu lugar unha tenda de roupa para xente nova.
-Non facer nada.
Cuestións:
-Que opinión che merecen estas ideas?
-Cales cres que son máis fáciles de poñer en práctica?
-Que aspectos terías en conta á hora de avaliar estas ideas?
-Que outras ideas se che ocorren para mellorar?
.
FONTE: Ficha B1-F041 http://www.iniciativaemprendedora.org/, BIC Galicia.
No hay comentarios:
Publicar un comentario